Jestem absolwentką Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy na kierunkach psychologia o specjalności kliniczna oraz pedagogika.
Pracuję terapeutycznie z osobami dorosłymi, młodzieżą i dziećmi. Wiedzę i uprawnienia do prowadzenia psychoterapii zdobywam w Szkole Psychoterapii Psychodynamicznej w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym – szkoleniu rekomendowanym przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Dbam o jakość swojej pracy poprzez poddawanie jej stałej superwizji oraz udział w wykładach, konferencjach i kursach. Jestem członkiem Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej (PTPP).
W swojej pracy kieruję się zasadami Kodeksu Etycznego Psychoterapeuty. W trosce o jakość prowadzonej przeze mnie psychoterapii, poddaję ją regularnej superwizji u certyfikowanych superwizorów Polskiego Towarzystwa Psychoterapii Psychodynamicznej.
Swoją wiedzą i umiejętnościami udzielam wsparcia i pomocy osobom, które cierpią na choroby o podłożu psychicznym. Pomagam przezwyciężyć uciążliwe objawy depresji, zaburzeń lękowych, zaburzeń osobowości i innych. Psychoterapia, którą proponuję, podkreśla znaczenie nieświadomych treści psychicznych dla funkcjonowania człowieka. Pogłębia znaczenie rozumienia własnych potrzeb, emocji i wczesnodziecięcych doświadczeń. Sprzyja budowaniu dojrzałej osobowości co wpływa na bardziej świadome i satysfakcjonujące funkcjonowanie.
Wykształcenie / Certyfikaty:
Studia magisterskie psychologia o specjalności klinicznej - Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Studia magisterskie pedagogika o specjalności opieka i wychowanie - Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
Studia podyplomowe w zakresie oligofrenopedagogiki - Kujawsko Pomorska Wyższa Szkoła w Bydgoszczy.
Terapia Poznawczo - Behawioralna Dzieci i Młodzieży - "Poza Schematami" Niepubliczny Ośrodek Kształcenia w Warszawie.
Studium Socjoterapii i Psychoterapii Dzieci i Młodzieży - Krakowskie Centrum Psychodynamiczne w Krakowie.
Ochrona Zdrowia Psychicznego - przeciwdziałanie depresji i samobójstwom, Ośrodek Rozwoju Edukacji w Warszawie.
Mutyzm selektywny – pomoc psychologiczna dla dziecka i jego rodziny, Centrum Terapii Mutyzmu, Nieśmiałości i Lęku.
Diagnoza i ocena funkcjonowania dzieci z deficytem rozwoju do 12 roku życia, w oparciu o profil Psychoedukacyjny PEP-R, Centrum Terapii Egeo.
Setting w pudełku, czyli o psychoterapii psychodynamicznej dzieci, Ośrodek Psychoterapii „Mały Książę”.
Terapia Behawioralna w pracy z dzieckiem autystycznym lub z niepełnosprawnością intelektualną, Niepubliczne Studium Edukacji Nauczycieli w Bydgoszczy.
Wybrane elementy analizy behawioralnej stosowane w pracy terapeutycznej z dzieckiem autystycznym i niepełnosprawnym intelektualnie, Polskie Towarzystwo Kynoterapeutyczne w Bydgoszczy.
Przemoc w rodzinie – rozpoznawanie, przeciwdziałanie, interdyscyplinarność, Stowarzyszenie „Niebieska Linia”.
Kinezjologia Edukacyjna Paula Dennisona, Polskie Stowarzyszenie Kinezjologów
Psychologiczne aspekty wspierania rozwoju uczniów, Akademia Profesjonalnego Nauczyciela.
Przeciwdziałanie agresji i przemocy rówieśniczej w szkole, Centrum Edukacji i Profilaktyki Problemów Uzależnień Wielkopolskiej Fundacji ETOH.
Trening asertywności i umiejętności społecznych, International House Bydgoszcz.
Program zajęć wychowawczo – profilaktycznych „Spójrz Inaczej” w klasach IV- VI szkoły podstawowej i gimnazjum, Stowarzyszenie Psychoprofilaktyki Szkolnej w Starachowicach.
Trening umiejętności wychowawczych, Pracownia Terapii i Edukacji Psychologicznej w Bydgoszczy.